

1. Czy przed zakupem mogę otrzymać wzorniki wybarwień?
Tak, przed zakupem towaru na naszej stronie możliwa jest wysyłka próbek tkanin, drewna lub płyty. W tym celu prosimy o kontakt mailowy. W wiadomości prosimy o zawarcie adresu na jaki mają zostać wysłane próbki, oraz określenia jakie kolory Państwa interesują.
2. Czy wystawiacie faktury?
Tak, na każdy zakupiony towar wystawiamy paragon lub fakturę
3. Czy będę poinformowany o dokładnym czasie dostarczenia mebli?
Tak, informujemy minimum dzień wcześniej przed dostarczeniem towaru.
4. W jaki sposób mogę zamówić meble?
Istnieją 3 sposoby złożenia zamówienia:
- Telefonicznie pod numerem: 695-164-509
- Poprzez sklep www.iwomar-meble.pl
- Za pomocą własnego maila
5. Czy jest możliwość wysyłki towaru za granicę?
Sklep oferuje wysyłkę tylko na terenie Polski (istnieje możliwość wysyłki do kilku krajów Europy firmą zewnętrzną. W celu ustalenia kosztów takiej wysyłki oraz czasu dostawy prosimy o wcześniejszy kontakt )
6. Czy mogę odebrać towar osobiście?
Tak, istnieje możliwość odbioru osobistego po wcześniejszym kontakcie telefonicznym (695-164-509)