Producenci
Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji

Przed złożeniem reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu pomocy w dalszym postępowaniu.

Jeśli w dostarczonym do Państwa towarze brakuje jakiegoś elementu bądź został on uszkodzony to w ciągu 7 dni roboczych wysyłamy do Państwa na nasz koszt element którego brakuje, jeśli nie jest to możliwe bądź element wymaga interwencji specjalisty to szczególnych wypadkach (meble tapicerowane) wysyłamy pracowników serwisu w celu usunięcia wady. 

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
IWOMAR MEBLE
ul. Radosna 26
63-645 Opatów

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

IWOMAR MEBLE
ul. Radosna 26
63-645 Opatów

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony

Swoboda wyboru
finansowanie w pełni online

Decyzja nawet w 15 minut

Sprawdź szczegóły
Sklep internetowy Shoper.pl